Πληροφορίες

Η Ιστοσελίδα αποτέλεσε το διαδικτυακό όργανο της Δημοτικής Επιτροπής ΛΑ.Ο.Σ Βάρης - Βάρκιζας απο το 2009 εως τον Ιανουάριο του 2011 που ο Δήμος Βάρης έπαψε να έχει αυτόνομη υπόσταση και ενσωματώθηκε στον ενιαίο Δήμο Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης. Παρόλα αυτά η ιστοσελίδα παραμένει ως ανάμνηση τον κοινών μας αγώνων και για τη δημοσίευση νέων που αφορούν την περιοχής μας. Δεν εκπροσωπεί πλέον το Κόμμα μας επίσημα.

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Γιάννης Τσιλιμίγκρας Υπ. Περιφερειακός Σύμβουλος Νοτίου Τομέα Αττικής


Ο Ιωάννης Τσιλιμίγκρας
Αγαπητοί Συναγωνιστές,

Έπειτα από ώριμη σκέψη αποφάσισα την συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού «Αττική Οδός» για της περιφερειακές εκλογές του Νοεμβρίου 2010.

Οι θέσεις του συνδυασμού για τη λαθρομετανάστευση, το παραεμπόριο, την εγκληματικότητα, το τζαμί στο Βοτανικό αλλά και την διεξαγωγή δημοψηφισμάτων κατέστησαν επιτακτική τη συμμετοχή μου σε αυτόν. Τονίζω πως κανένας άλλος συνδυασμός στην περιφέρεια Αττικής δεν θίγει αυτά τα ζητήματα.

Επομένως, ανακοινώνω επισήμως την υποψηφιότητα μου ως Περιφερειακός Σύμβουλος του Νοτίου Τομέα στην περιφέρεια Αττικής, η οποία περιλαμβάνει τους Δήμους: Γλυφάδας, Ελληνικού, Αργυρούπολης, Αλίμου, Νέας Σμύρνης, Μοσχάτου, Ταύρου, Καλλιθέας, Παλαιού Φαλήρου και Αγ. Δημητρίου.

Με όπλο την αγάπη μου για τον τόπο θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις σε αυτό τον δύσκολο αγώνα. Σκοπός μου να εκφράσω τις πατριωτικές ιδέες, έχοντας την πίστη πως θα οδηγήσουμε και άλλους Έλληνες στην αφύπνισή τους.


Με συναγωνιστικούς χαιρετισμούς

Γιάννης Τσιλιμίγκρας

Υπ. Περιφερειακός Σύμβουλος Νοτίου Τομέα Αττικής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου